سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خدمات گسترش انفور ماتیک
 
قالب وبلاگ

<!-- /* Font Definitions */ @font-face {font-family:"Cambria Math"; panose-1:2 4 5 3 5 4 6 3 2 4;} @font-face {font-family:Calibri; panose-1:2 15 5 2 2 2 4 3 2 4;} @font-face {font-family:"B Homa"; panose-1:0 0 4 0 0 0 0 0 0 0;} @font-face {font-family:"B Titr"; panose-1:0 0 7 0 0 0 0 0 0 0;} /* Style Definitions */ p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal { mso-style-parent:""; margin-top:0cm; margin-right:0cm; margin-bottom:10.0pt; margin-left:0cm; text-align:right; line-height:115%; direction:rtl; unicode-bidi:embed; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif";} .MsoChpDefault {} .MsoPapDefault { margin-bottom:10.0pt; line-height:115%;} @page WordSection1 {size:612.0pt 792.0pt; margin:72.0pt 72.0pt 72.0pt 72.0pt;} div.WordSection1 {page:WordSection1;} -->

 

 آیا شما برنامه ای برای برنامه ریزی در سایت خود دارید؟ اگر نه اکنون وقت آن است که درباره توسعه یک برنامه به تفکر بپردازید. برنامه بازاریابی به شما کمک می کند که برای برنامه های روزانه و طولانی مدت خود تصمیمات درستی بگیرید.

طراحی برنامه بازاریابی کار سخت و دشواری نیست و حتی به مدرک بازاریابی و تجربیات فراوان نیاز ندارد.

شما هم می توانید این کار را انجام دهید. اگر چه لازم است برای برنامه خود به اندازه کافی وقت بگذارید. ساختن طرح کلی بازاریابی در یک فرایند پنج مرحله ای قابل تهیه است.

مرحله اول: جمع اوری و تحلیل اطلاعات.

شما به اطلاعاتی راجع به شرکت، رقبا، مشتریان و دیگر عوامل موثر در صنعت نیاز خواهید داشت. این شامل همه ان چیزهایی است که شما می توانید در باره چگونگی تاثیرات گسترش اینترنت در صنعت و حرفه خود بدست اورید یعنی ارتباط ان را با مواردی همچون تولیدات، توسعه، اساس قیمت گذاری و راهکارهای توزیع مورد بررسی قرار دهید.

بواسطه ای اطلاعات شما می توانید کسب و کار و تحلیل های سازمان تجارت جهانی را به اجرا بگذارید و به خوبی مشتریان هدف خود را شناسایی کنید.

مرحله دوم:چالش اصلی خود را به کنکاش بگذارید.

چالش های اصلی مربوط به اینترنت که قصد دست یابی به آنها را دارید بنویسید. استناد به این چالش های اساسی به شما کمک خواهد کرد که بتوانید بر روی هدف خاصی تمرکز کنید زمانی که در حال بسط دادن برنامه کلی خود هستید.

شما می توانید این چالش ها را در قالب سوالاتی مطرح کنید. ما چگونه می توانیم..............................؟

زمانی که برنامه کلی بازاریابی وب سایت شما تکمیل شد جواب این سوالات مربوط به چالش های اساسی شما را خواهد داد.

مرحله سوم: اهداف وب سایت خود را طراحی کنید.

اهداف شما می تواند به این سوال که چگونه خواهید توانست بر چالش های اساسی بازاریابی خود چیره شوید در شرایط کلی پاسخ دهد.

اگر چالش اساسی در مروبط به سایت شرکت شما این است که چگونه وب سایت شما می تواند برای کاربران کسب و کار ایجاد کند به طور مثال یک هدف یرای برنامه ریزی بازاریبی وب سایت شما می تواند بالا بردن و زیاد کردن خدمات بر خط بواسطه درست کردن سایت های پویا و علاقمند کردن مشتریان باشد.

مرحله چهارم: استراتژی خود را طراحی کنید.

استراتژی ها از اهداف شما حمایت خواهند کرد. استراتزی ها تعریف کننده شیوها و راهکارهای کلی برخورد با اهداف هستند. به عنوان مثال استراتزی لازم برای حمایت از هدفی که در بالا ذکر شد می تواند شامل:

1- بهبود بخشیدن ارتباطات، اطلاعات و آموزش های برخط باشد.

2- پویا کردن و جذاب کردن سازمان در اینترنت باشد

3- استفاه از امکانات موجود وب سای برای برقراری ارتباط با مشتریان موجود.

مرحله 5:ا نتخاب تاکتیک

تاکتیک جایی پیاده سازی می شود که حرکتی صورت پذیرد. تاکتیتک چیزی است که شما می توانید با استفاده از آن به استراتژی های خود حیات ببخشید.

تاکتیک برای استراتزی شما 2 ذکر شده در مثال بالا (بهبود بخشیدن ارتباطات، اطلاعات، و آموزش های بر خط) می تواند شامل:

1- به اشتراک گذاشتن تجربیات و مشاهدات شما در کسب و کارتان بوسیله شرکت دادن دیگران در تابلوهای گفتگو

2- ارائه دادن یک خیرنامه الکترونیکی بوسیله ایمیل

3- ثبت نام کردن سایت در موتورهای جستجو ولیست های تخصصی

بعد از اینکه طرح اولیه شما آماده شد شما باید آن را در جریان کار به اجرا بگذارید. افزایش کارایی و انطباق نیاز به دریافت پاسخ و نتیجه مطلوب دارد تا بتواند تغییرات و دگرگونی های مورد نظر را ایجاد نماید. بسیاری از شرکتها برنامه بازاریابی خود را به صورت سالیانه ارتقا می بخشاند و مورد بازبینی قرار می دهند. زمانی که برنامه بودجه بندی برای سال جدید را آغاز می کنند و مروری بر برنامه های کسب و کار شرکتشان میکنند.

http://www.niazerooz.com/Im/O/87/0510/L6335308210080.jpg


[ جمعه 89/12/6 ] [ 1:41 عصر ] [ مهدی میرزایی پور ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

از آنجایی که انفورماتیک در دنیای پیچیده امروز بسیار پر طرفدار و زیاد مورد استفاده قرار می گیرد؛ بر آن شدیم تا اطلاعاتی جهت رفع موانع مشکلات هر کابر رایانه این بلاگ را ایجاد نماییم.
لینک دوستان