سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خدمات گسترش انفور ماتیک
 
قالب وبلاگ

سلام؛ قدم به دیده ی منت گذاشتید و مرا شرمنده کردید. امیدوارم لذّت ببرید و از مطالبم بتوانید استفاده کنید.

دامنه ی تعلیمات و کارآیی کامپیوتر در ابعاد مختلف زندگی بشر روز به روز وسیع تر و گسترده تر میشود. آنچنان که به عنوان ابزاری مؤثر و تعیین کننده، کامپیوتر حضور خود را در کار و زندگی مردم ضروری ساخته است.

برای اینجانب به عنوان مدیر و یک کاربر معمولی رایانه فرصتی فراهم شده است تا اطلاعات خود را در قالب دست نوشته در اختیار علاقمندان به دانش رایانه،الکترونیک و مدیریت قرار دهم.و نیز امکان استفاده از اخبار و اطلاعات دیگر مذهبی،ملی و .... و همچنین طنز برای خوانندگان این وبگاه فراهم نمودم.

توضیح اینکه برای سهولت استفاده از مطالب این وبلاگ ، عناوین و مطالب را به صورت تفکیک شده در آرشیو وبلاگ قرار داده ام، لذا برای مشاهده مطالب باتوجه به علاقمندی خود به موضوعات آرشیو مراجعه فرمایید.

 امیدوارم توانسته باشم گامی مؤثر در جهت ارتقای سطح کیفیت دانش عمومی شما  برداشته باشم و با این کارم رضایت خداوند متعال را کسب کرده باشم. و از شما عزیز و گرامی درخواست میکنم مرا از نظرات سازنده خود آگاه سازید.

 

رایانامه برای ارسال نظرات شخصی :

MMirzaeipour@Yahoo.com ، MMirzaeipour@Gmail.com 

صفحه فیس بوک :

http://Facebook/MehdiMp.com

 

وبلاگ دیگرم که جنبه ی رسمی ندارد :

http://EshqaYaniChi.parsiblog.com


[ شنبه 89/5/23 ] [ 7:35 صبح ] [ مهدی میرزایی پور ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

از آنجایی که انفورماتیک در دنیای پیچیده امروز بسیار پر طرفدار و زیاد مورد استفاده قرار می گیرد؛ بر آن شدیم تا اطلاعاتی جهت رفع موانع مشکلات هر کابر رایانه این بلاگ را ایجاد نماییم.
لینک دوستان